شنبه 15 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشت شد - خمام نیوز

ایمان سهیلی کاندید ششمین دوره شورای شهر خمام :

معتقدم خمام ظرفیت توسعه را دارد و برای تغییر آمده ام .

ایمان سهیلی کاندید ششمین دوره شورای شهر خمام :

معتقدم خمام ظرفیت توسعه را دارد و برای تغییر آمده ام

/با توجه به سابقه فعالیتی و عملکردی در حوزه های صنایع دستی

، ورشی ، هنری و شناخت منطقه برای تغییر آمدهام .

 

 

 

سرویس ویژه انتخابات موج برنا - زندگی اجتماعی با تعامل روند منطقی بهتری خواهد داشت . مردم خدمت و خدمت رسانی را لمس می کنند و با یک تعامل دوطرفه در شرایط مانند انتخابات ، خدمات شکل گرفته راهکاری مناسب برای انتخاب خواهد بود .

بدون تردید تاثیر مردمی بودن و با مردم بودن شکل واقعی خود را خواهد گرفت و در واقع اگر ما در امور محموله و روزمره خود با دقت و درایت و رضایت خدا و خلق خدا کار انجام دهیم بازخوردش را خواهیم دید . 

ایمان سهیلی کاندید ششمین دوره شورای شهر خمام : معتقدم خمام ظرفیت توسعه را دارد و برای تغییر آمده ام/با توجه به سابقه فعالیتی و عملکردی در حوزه های صنایع دستی ، ورشی ، هنری و شناخت منطقه برای تغییر آمده ام .

ایمان سهیلی کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر خمام با اشاره به اهمیت شهرستان شدن خمام به توسعه همه جانبه و پایدار این شهرستان اشاره کرد و افزود :  خوشبختانه خمام به حق خود و تبدیل به شهرستان شدن رسید و امروز باید در خصوص توسعه پایدار و همه جانبه آن در همین ابتدای راه اندیشید .

ایمان سهیلی به حضور همیشگی خود در کنار مردم و با مردم بودن اشاره کرد و گفت : به عنوان یک جوان سعی کرده ام در زمینه های مختلف فردی مفید باشم چه بعنوان رئیس ادراه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت و چه به عنوان رئیس هیئت ورزشهای روستایی در کنار مردم بوده ام و تلاش نموده ام از ظرفیتها بومی به نحو موثری استفاده نمایند .

اهدای خون رئیس و اعضای هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان رشت

کاندید ششمین دوره شورای شهر خمام به اهمیت قرار گرفتن خمام در شاهراه منطقه ای اشاره کرد و افزود : خمام از چند دیدگاه می تواند در اقتصاد خود شهر و حتی منطقه موثر واقع شود . وجود جاذبه های گردشگری ، صنایع دستی و کشاورزی می تواند نقطه قوت این شهر باشد ، اما ساماندهی این منطقه مسئله بسیار مهمی است که باید از همین ابتدا که به عنوان شهر معرفی شده با تدوین یک برنامه کوتاه ، میان و بلند مدت برای ارتقا و توسعه شهر همت گمارد .

وی به اهمیت نگاه عمومی و دوری از انحصار طلبی اشاره کرد و گفت : زیرساختهای متعدد برای اعتلای شهر خمام لازم است و با کمک و حمایت خود مردم این شهر و جوانان مستعدی که امروز چه در استان و چه در کشور مسئولیتهایی را برعهده دارند می توانیم این شهر را بعنوان یک شهر نمونه بسازیم . لازم است از کمیتهای مناسبی مثل روستای ملی حصیر و موزه حصیر ایران و بسیاری از مولفه های گردشگری به نحو شایسته ای بهره برد .

ایمان سهیلی به ظرفیتهای بالای منطقه در فرهنگ و هنر ، علم و دانش ، ورزش و ورزشکار هم اشاره کرد و گفت : شهر خمام مهد انسانهای فرهیخته ای است که لازم است برای تجلی و حمایت از آنها کاری کرد ، از هنرمندان صنایع دستی تا ورزشکاران و فرهیختگان که باید به احترامشان گامی برداشت .

ایمان سهیلی : اهمیت حضور در انتخابات ضرورت دارد و مردم ما با نگرش خوب خود به عملکردها رای خواهند داد

وی در پایان به اهیمت شرکت در انتخابات 1400 هم اشاره کرد و افزود : در چله دوم انقلاب قرار داریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب فصلی نو با حضور جوانان رقم خواهد خورد . امروز بیش از هر نگاه و دیدگاهی اهمیت حضور در انتخابات ضرورت دارد و مردم ما با نگرش خوب خود به عملکردها رای خواهند داد و انشاالله اتفاق خوبی برای ایران و شهرها خواهد افتاد .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna